مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-25حوادث

فارس من| «معارض» اصلی ترین مشکل چهاربانده شدن جاده شوشتر-دزفول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، سامانه چهار نفره (مرد 35 ساله، زن 29 ساله و دو بچه 2 ساله و 6 ساله) جان خود را از دست دادند.

همچنین آذرماه 1392 یک روز بسیار تلخ و فراموش نشدنی برای اهالی شوشتر و گتوند است.

در این روز سرویس حامل شهروندان صالح شهر در این جاده دچار سانحه تصادف شد که 12 نفر از سرنشینان مینی بوس جان باختند و هشت نفر مجروح شدند.

از 12 نفر 9 نفر دانشجو بودند.

.

اما در سال های اخیر بارها از سوی مسوولان مختلف استانی و شهرستانی در شوشتر، دزفول و گتوند قول هایی برای تعریض جاده و اصلاح آن داده شد اما تاکنون در عمل این اتفاق رخ نداده است.

در این خصوص معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اصلی ترین مشکل تعریض جاده شوشتر – دزفول معارضین باغات و اراضی در محدوده شهرستان دزفول است.

علی عیدی وندی افزود: از مسوولان محترم قضایی و مسوولان شهرستان دزفول خواسته ایم که در تسریع روند رفع مسئله معارضین کمک کنند تا هرچه زودتر بتوانیم چهار بانده کردن این مسیر را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 30 کیلومتر از جاده شوشتر- دزفول نیاز به چهار بانده کردن دارد، بیان کرد: تقریباً 10 کیلومتر از این مسیر در حوزه شهرستان شوشتر است که حدود هفت کیلومتر آن یا در حال کار بوده یا به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| «معارض» اصلی ترین مشکل چهاربانده شدن جاده شوشتر-دزفول

فارس من| «معارض» اصلی ترین مشکل چهاربانده شدن جاده شوشتر-دزفول